środa, 15 sierpnia 2018

The Balm Nude Dude, paleta do oglądania?

Wracam do bloga po długiej przerwie, czas go jakoś odświeżyć :D

 
Moja przygoda z marką The Balm zaczęła się od słynnego rozświetlacza. Przyznam, że rzeczą, która najbardziej przyciągnęła mnie do tej marki jest niesamowity i wyjątkowy wygląd opakowań. 
Paletka Nude Dude marzyła mi się kilka dobrych lat, ale dopiero niedawno sobie o niej przypomniałam. 

                                       

Na początek uważam, iż utrzymana w ciepłej kolorystyce paletka idealnie będzie pasowała na dzienne makijaże nawet do szkoły. Cienie (12) skomponowane są w taki sposób, że przy odrobinie wyobraźni uda nam się stworzyć nawet makijaż wieczorowy. 


Po kilku dniach użytkowania jestem w niej zakochana. Cienie łatwo się aplikują i blendują ze sobą. Nie miałam problemu z nałożeniem ich na pędzle (nie osypują się za mocno), ale również palec daje tu radę (w przypadku nakładania cieni metalicznych na środek powieki). Kolory metaliczne jak to zazwyczaj bywa mają dużo lepszą pigmentacje oraz robią dużo większe wrażenie, jednak te matowe mają idealne kolory by było je widać a makijaż nie wyszedł zbyt dramatyczny. Po całym dniu cienie nadal trzymają się powieki (baza z korektora). 



Paletkę poleciłabym osobą, które na co dzień potrzebują bardziej stonowanego makijażu np. z powodu pracy lub szkoły, ponieważ nie dostaniemy w niej żadnych zwariowanych kolorów. Myślę, że paletka w odcieniach nude to podstawa, a ta idealnie się nadaje na pierwszą paletkę tego typu. Dodatkowy plus oczywiście za lusterko. :D

 


 
Pozdrawiam :3

18 komentarzy:

  1. Fajnie, że wracasz na bloga :D Paletka jest świetna i podobają mi się jej kolorki ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu ta paletka jest prześliczna! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paletka, ja na co dzień jednak nie używam cieni , ale kolory są powalające.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka jest piękna! Ma idealne kolorki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post! nigdy jeszcze nie stosowałam tej paletki, ale może ją zakupię, bo widzę, że ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej palety z tej firmy nie mam, ale podobnie jak Ty zaczęłam od rozświetlacza, który naprawdę uwielbiam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka jest słaba. Ma fajne kolory ale jest nie trwała

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń

♥Zostaw link do bloga
♥Będzie mi miło jak zaobserwujesz (napisz w komentarzu) i zostaniesz ze mną na dłużej!